reede, oktoober 13, 2006

no täitsa rase ikka....

Millest küll järeldada, et inimene ikka täiesti rase on....

1. emotsionaalselt täiesti ebastabiilne... ja kõik teised peavad sellest aru saama ja sellega arvestama :)

2. pärast seda kui ta on reedeks fotograafi juures pildistamise kokkuleppinud veab ta terve pere kolmapäeva hommikul kohale ja on väga imestunud, miks fotograafi ei ole.

3. hoolimata kehakaalust ja arsti märkustest ikka vaadata mida süüa, on koguaeg näljane ja sööb pidevalt

4. ostsis just praegu endale poest 2 (loe: kaks) paari saapaid!!!!

5. ma seda emotsionaaset ebastabiilsust mainisin juba?.....

5 Comments:

Blogger maris said...

ma ei ole rase, aga kehtivad kõik punktid välja arvatud 2 ja 4.

5:02 PM  
Anonymous Anonüümne said...

emotsionaalselt ebastabiilne saab olla ka edukalt mitterasedana.

6:16 PM  
Blogger Anu said...

jajaa, saab küll, aga rasedana on see ikka hoopis hullem. ma mäletan erakordselt eredalt, kuidas lahinal nutsin rocca-al-mare keskuses, nii et ei saanud öelda ka, miks ma nutan. lihtsalt paugust hakkasin nutma. ja siis sain kuidagi haledalt läbi nutu mehele selgitada, et ma nägin lasteraamatuid müügil ja mõtlesin, kuidas meie laps hakkab neid toredaid raamatuid lugema:D väga kurb ja nutmaajav mõte iseenesest, kas pole:)))
sõin ma ka nagu loom, sest mis rõõmu on rasedal peale söömise:) vähemalt mina mõtlesin nii ja kohe oli söögiisu kogu aeg. see on mul muidugi mitterasedana ka, aga vähemalt ei lähe süda kohe pahaks, kui süüa ei saa millegipärast koheselt.

3:26 PM  
Blogger triibik said...

mul oli kalduvus suuremas koguses salle osta, sest riided ei läinud selga ja jalad kah tavalisest veidi suuremad.

10:51 PM  
Blogger Liisapereema said...

tahaks ka ullult saapaid, a ma ei leia, nõme.

5:16 PM  

Postita kommentaar

<< Home