teisipäev, oktoober 24, 2006

ostaks midagi....

Meil koolis käis ükskord Peep Vain rääkimas, et inimesel kulub 2 kuud, et harjuda ära selle rahaga mis tal on ja siis leiab ta, et seda on ikka vähe ja hädasti oleks ikka rohkem vaja.
Aga seda ta ei rääkinud, mis tunne on nendel inimestel, kelle sissetulek on kukkunud ükspäev 900 kroonile kuus ja tööle ka nagu ei taha-saa minna. Ma ütlen, et tavaliselt pole häda midagi, kui sul on mees, kes lauasahtlisse natuke söögiraha jätab ja sa ise suudad sellest üle olla, et tegelikult pole sul ju midagi vaja.
Noh nina kisub vingu nendel päevadel, kui naiselik pool võitu saab ja tahaks midagigi.... aga see selleks.

Aga lootusetus olukorras on ikka ka midagi, mis võib sind üllatada. Näiteks, et sa võid üliõpilane olla ja üliõpilastele õppelaenu antakse. Ja kui sa oled tubli üliõpilane ja ikka kooli ära lõpetad ja vahepeal mõned lapsed sünnitanud oled, siis ei peagi kõike pärast tagasi maksma.
Nii ma siis eelmine aasta valisin hoolega, mida ma tahaksin endale 50% odavamalt saada. valisin ja ostsingi...

See aasta ma nii tubli ei olnud, et oleks kooli läinud ja enne eksameid sünnitamam minnes optimistlikult arvanud, et ma võin ju 2 nädalase lapse kõrvalt mõne eksami ikka teha. Ja kirjutasin akadeemilise avalduse. Akadeemilisel olles aga õppelaenu ei saa. Aga suur oli minu üllatus, kui ükspäev oma kontolt 20 000 kooni leidsin. Nad olid mulle raha enne juba ära kandnud, kui ma avalduse kirjutasin.

Nohh aga mis ma nüüd siis ostan... kõige pealt tegi Kallele kinopileti välja ja siis ütlesin restoranis suuremeelselt, et ma võin ise arve maksta :))) aga natuke kahju on seda raha lihtsalt ära süüa ja enne seda kui ta päris otsa saab, tuleks ikka midagi osta....

Mitu ööd ei saanud magada ja mõtlesin, et mida siis... ja välja mõtlesin.
Ma ostan endale kudumismasina!

Ainuke viga on see, et mul pole õrna aimugi kust ja mida osta. Kõik minu teadmsed piirduvad koolisõpitud tööstuslike masinatega, aga arvestades, et õmblusmasinatel eriti suurt vahet ei ole... ma mõtlen kodu ja tööstuse omadel... siis ei tohiks ka minu mõistus kudumismasinale alla vanduda.

Aga millist? kust kohast? palju maksab? ja mis seal peab olema ja mida seal ei tohiks olla? Kes seda teab...

Harrietis on müügil, aga kuskilt foorumist ma juba lugesin, et selle firma oma küll ei tasu osta...

Kes teab? Kes mind aitab?

4 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

võin anda sulle kangasteljed...;-)

10:12 PM  
Blogger maris said...

kordan seda, mida juba päeval kohvikus ütlesin - milleks inimesele, kes koob kiiremini kui masin veel kudumismasin vajalik on?

10:16 PM  
Blogger Anu said...

minu blogide nimekirjas on Inx, tema müüb ka igasugu masinaid, vaata, äkki tal on kudumismasinaid ka, ma ise ei ole uurinud.
ma ise ostaks parem õmblusmasina, mul ei ole nimelt:)
aga kudumismasinat ma ei ostaks, ma olen seda proovinud ja see pole pooltki see, mis ise kududa.

10:43 AM  
Anonymous Anonüümne said...

a kas Sa sihukesest asjast nigu "babylock embellisher" oled kuulnud? viltimismasin. uuri... äkki tahad hoopis seda. ma küll tahaks ;)
ta pole muidugi nii praktiline kui kudumismasin, aga sellega saab niii ilusaid asju teha :)

mann

2:01 AM  

Postita kommentaar

<< Home