kolmapäev, oktoober 11, 2006

kotid ja kingad

Ki vähegi võimalik, lähen ma kodust välja ilma kotita. Kõik mis mul kaasa vaja võtta on, on võtmed, telefon ja kaardid/dokumendid. Kaardid on mul tavaliselt kilekaante vahel, mis kahjuks päris thti vahetamist vajavad, aga samas igasse taskusse mind suuremaks tegemata ära mahuvad. Telefon on mul taskus kui vaja, ja kui vaja ei ole, siis autos või kodus. Kui aus olla, siis enamus aja ongi ta seal teises kohas...

Tegelt mul on küll 2 kotti ja ühe neist olen ma isegi ise ostnud, aga selle koti sisu koosneb 1 mähkmest, Ketlini kingadest ja paarist pükstest :) ja mul oleks äärmiselt hea meel kui tema ise seda kaasas kannaks ja kuhugi ei unustaks... aga seda on vist veel vara nõuda :)

Kingadega on umbes sama asi :)... kui ma eelmine kord rasedaks jäin, ostsin endale ühed kallid tänavakingad ja nendega käin ma siiamaani. Siis mul on veel ühed tossud, mis Kalle mulle 1999 aastal sünnipäevaks kinkis ja ühed saapad, mis said umbes 5 aastat tagasi rekvisiidina ostetud.
Suvel olid mul ka ühed kingad :)))))), mis minu arust sobisid kõikide riietega ;)

Kontsaga pidulikud kingad olid mul ka kunagi, aga need sõi mul koer kutsikana ära... ja koer, kes küll enam meie juures ei ela, oleks praegu 7 aastane :)

Tegelikult on nii, et eks ma ikka vahel mõtlen ja siis ma ka Kallele hädaldan, et miks mul ei ole üldse rohkem kingi.... aga ma ostsin endale väga praktlistel kaalutlustel pulmadeks, mitte pulmalikud kingad ja olen nendega pärast seda ainult 1 korra käinud...

Ja kui mõni sõrbranna jälle oma uute kingadega poosetab, siis väike kadedus käib ikka asja juurde...aga kingapoest väljun ma ikka ilma ostuta :)

Vot sellne suhe on mul kingade ja kottidega :))))

1 Comments:

Blogger Ingrid said...

Vot see teiste uute jalanõude imetlemine tekitab mul ka tahtmise kohe kingapoodi minna. Aga kui ma seal siis olen ... valik ju suur ja lai ... täpselt sellist ma ikka ei leia, nagu ma tahaks. Vist selleks, et minu esimeseks ostukriteeriumiks on mugavus ja praktilisus. Mul mitmed kingad, millega lõpuks ikka ei käi, sest pole mugavad.
Sügise saabudes (tegelt iga aastaajaga) jäävad silma linnapildis "koperdavad" inimesed. Ehk siis veidi imelikult kõndivad inimesed. Ja kui nende saapa/kinganinasid vilksamisi piiluda ... tutikad mis tutikad ja hõõruvad.
Siis vaatad oma veidi kulunud kinganinasid ... aga nii head mugavad on.

No ja kotid ... Olen endale jällegi ideaalse koti mõtted välja mõelnud ja nüüd on lootusetu poest midagi sobilikku leida.
Vot sedasi.

2:57 PM  

Postita kommentaar

<< Home