teisipäev, oktoober 10, 2006

minu käsitööd...


Kui nüüd kõik ausalt ära rääkida, siis ma teen ka käsitööd... ja kui nüüd veel ausam olla, siis peaaegu igapäev ;)
aga mul on omad reeglid :)

Pärast seda kui ma õmblemisalase kõrghariduse kätte sain ja vabalt igasuguseid füüsilisi tegevusi rahasse arvestama olin õppinud, siis tundus mulle igasugune kudumine ja heegeldamine igati tasumatu tööna. Tegelikult on ka õmblemine... sest näiteks praktikal olles maksti ühe t-särgi õmblemise eest 5 krooni ja järelikult kui sa kulutasid selle õmbelmise peale rohkem kui 5 minutit ei saa kuidagi tööd tasuvaks nimetada.... aga see selleks....

tegelikult, mis ma öelda tahtsin, et mina ei suuda teha mitte ühtegi kudumit näiteks number 2 varrastega, isegi kui see on beebile... mingist niidist ei hakka mina kunagi mingit särgikest heegeldama... ja üldse võiks asi vähemalt ühe päevaga valmis saada :)

nii ma siis panen rõhku mütsidele ja laste kampsunitele :) ja neid ma siis olen siin nii heegeldanud kui ka kudunud... ja kui kokku lugeda, siis sain suve saagiks 10 mütsi ja 5,5 kampsunit :)))

Kuna ma esialgu arvan, et sellest piisab, siis ühe sõbranna eeskujul hakkasin uuele beebile tekki heegeldama... Ta küll ütles, et selle tegemine võtab 2 nädalat aega... aga noh... ma olen ju nii osav ;) ja teen natuke suuremate aukudega.... ja ei läinudki nii kaua :)))... see siis selle esimese pildi peal.

Tulemus viis mind ühe teise sõbranna õhutusel aga raamatupoodi ruutude heegeldamise raamatu järele ja nüüd on siis käes....
ma teen täiesti täanamatult odavat ja tulemustevaest tööd....
Nimelt otsustasin teha istumispadjad... Ühe padja jaoks on vaja heegeldada 25 ruutu ja ühe ruudu heegeldamine võtab mul sama kaua aega kui emale ühe diivanipadjakatte õmblemine... ja ma ei saa sinna midagi parata et ma nii mõtlen....
ja ma veel mõtlesin 3 patja teha....

Aga noh... ma teen ju seda oma lõbuks ja raha eest ei hakka mina küll kunagi kellegile midagi tegema ;)

Siin veel siis minu viimati kootud kampsun ja müts Ketlinile, mis mõlemad tahavad veel voodrit....

5 Comments:

Anonymous Anonüümne said...

superilusarmas

12:33 AM  
Blogger Krentu said...

Palun avaldage nüüd kõik survet, et Krista ka teisi omatehtud esemeid meile näitaks. Sest ainuüksi minupoolsest veenmisest ei aita.
Ja selle kampsuni võib näitusele panna, sest ma olen seda lähedalt silmitsenud, nii seest kui väljast ja teostus on 5+. Läbimõeldud, korrektne ja väga ilus!

2:26 AM  
Anonymous Anonüümne said...

toredad näevad välja.

ja palunpalunpalun näidata teistele inimestele ka mis tehtud.

ning mulle vägisi tundub, et me käisime koos keskkoolis.

10:08 AM  
Blogger Ingrid said...

Krista ja Krentu on ikka minu inspiratsiooniallikad. Olge seda edasi!!!
Ma nii väga tahaks samamoodi igasugu asju teha jõuda. Aga ma siis vähemalt tean, mille poole püüelda.

Aga see heegeldatud tekk ... kuidas oli otsade peitmisega? Heegeldasid kohe sisse? Ja kas tükid kuidagi kohe heegeldasid omavahel kokku või pärast õmblesid?
Mina olen teinud motiividest käekoti ... need kohutavad otsad .. et niigi on suur töö muudkui tükk tüki haaval neid heegeldada, ise muudkui neid kokku lugedes, et kas nüüd on kõik. Aga siis vaja veel kokku ka ühedada. Ohh, uhh.

Ja Sulle nobedaid näppe edaspidigi!!!

12:08 PM  
Blogger Kajakas said...

väga ilus komplekt ja tõesti-tõesti näita ikka teisi asju ka :D

5:57 PM  

Postita kommentaar

<< Home