neljapäev, september 21, 2006

21+, 30+, 20+


21+
Vot nii vana on Ketlin. Seda siis kuid :) Kusjuures ma tükk aega mõtlesin, et mitu kuud ta siis on ;). Ja ütleks, et täitsa õnnestunud teine... Ei saa küll öelda, et tal mingid väga silmatorkavad geniaalsuse märgid juures oleks, näiteks ei paista temast siiamaaani baleriini. Ennem tuleb tast mingi rokibeib ;). Ei ole tal selliseid pikki ja peenikesi jalgu kui näiteks Leevikesel või Maibritil. Teiseks ei pea ta viisi. Kui Maarja-Liisi (selle laulja) ema ükskord telekast rääkis, et tema laps ju ma ei tea mitme kuuselt õigesti kaasa ümises, siis Ketlin piirdub esialgu kõvasti ja valesti laulmisega. Tema huvid ema ja vanaema eriala vastu, mis siis on õmblemine, ei näita ka veel välja. Siiamaani on ainuke asi mis ta teeb, ruttu kääride kappi panemine, kui ta neid kuskil märkab. Ei aita seal isegi seletamine, et mul on neid veel vaja ja las nad olla seal laua peal. Ei..ei.... need on ai-ai ja tuleb kohe ära kappi viia :)
Mis talle meeldib, on puzzlede kokkupanek. Seal ta minu arust näitab küll mingisugustki osavust välja, aga noh... ega ma ei tea, võib-olla kõik teised lapsed panevad ka juba puzzlesid ;)

30+
vot nii vana on teine jumtsik. Tema võtab igatahes väga palju ruumi, sest sellist mürglit ju väikse pinna peal teha ei saa ja küll see minu nahk ikka venima annab. Aga mulle see meeldib, et ta niimoodi rahmeldab, ei pea üldse muretsema hakkamagi kuidas ta seal ennast tunda võiks, kui juba paneb sulle tou ära :) Seda siis ka öösiti loomulikult, kui ma külge keeran :)))
Muidu rase nagu rase ikka, midagi uut ja huvitavat ei juhtu ja nii ma siis vaikselt veeren oma nädalaid.

20+
Vot see on minu kaalunumber :)))) Kui ma eelmine kord peaaegu 30 kilo täis sain, siis ma väga ei muretse, aga samas ega see mingit suurt naudingut ka ei paku. Samas ei oska ma midagi teha ka. Et siis jutt minu rasedusega juurde tulnud kilodest :)))) Sööks vähem? Mida vähem? - eks ma ikka söön ka ja ju siis ikka kõvasti rohkem kui tavaliselt, kuigi ma ise sellest aru ei saa... aga noh.
Liigutaks rohkem? ahh küll ma pärast jälle liigutan. Sest ega ma siin ju nüüd niisama magada ka ei saa.
Aga ega ma nüüd nii suur ka veel ei ole ... isegi 80 kilo veel ei kaalu ;) Ja mõni teine inimene on äkki rahul kui ta kaaaluks nii palju kui mina praegu :)))
Minu jaoks igatahes rase olla on hea teada saamine, mis tunne on paks olla ja mingit rõõmu ja naudingut ma sellest küll ei tunne.... hea kogemus igaljuhul, ainult ma ei saa aru, miks ma seda kõike uuesti pean endale tõestama. Ma sain juba esimene kord ka aru ;)

PS: arusaadavatel põhjustel (fotokas on minu käes) ei ole mul endast ja oma kõhust ja kilodest jälle mitte ühtegi pilti :)))

3 Comments:

Blogger Krentu said...

Minu arvates on Ketlin üks andekamaid lapsi keda ma tean. Ta oskab kõike teha ja räägib pikad jutud maha. Võibolla tundub see sellepärast nii, et Maibrit on viis kuud noorem ja ei tee veel midagi sellist nagu Ketlin? Ei, Ketlin on lihtsalt üks väga tragi ja rõõmsameelne ja hea tüdruk! Natuke minu oma ka :)

10:21 AM  
Blogger Anu said...

kuigi ma just päris 30 kg juurde ei võtnud, piisas mulle 18-stki, et 85 kaaluda, ja ma arvan, et ma olen lühem, kui sina. teise lapsega olin 10 kg kergem, aga võtsin ikka 18 juurde ja osa sellest pole siiani maha läinud. söögisõltlase asi:) eriti rasedana ma ei suutnud lihtsalt end söögiga piirata, kuna see oli enamvähem ainus asi, mis rõõmu valmistas ja millega end maandada sai. pealekauba rasedana on näljatunnet palju raskem taluda ja ta tuleb ka poole tihemini peale.

2:43 PM  
Blogger Marje said...

oi, kuis aeg ikka lendab.. juba 30+
ei suuda uskuda, et varsti on sul juba kaks plikatirtsu. aga rõõmus olen sinu pärast küll:)

9:41 AM  

Postita kommentaar

<< Home