teisipäev, august 29, 2006

minu lemmikriided....

Kui ma täna välja minnes jälle selle sama kampsuni selga panin mõtlesin ma terve tee autos selle peale :)....

1990 aasta lemmikkampsun - valge
Ühel päeval kui ma olin jälle kooli hiljaks jäänud ja koridoris jooksin, tuli direktor vastu ja ütles, et võtku ma paar sõpra kaasa ja tulgu aidaku koolisaalis abipakke lahti pakkida. Möödaminnes mainis veel, et kui midagi meeldib, siis võime endale võtta. Ma nimelt käisin keskkoolis ju sellel ajal, kui meil oli siin raske ja teised aitasid meid :)) Võtsin siis sõbranna ja 2 kah koridorist leitud klassivenda kaasa ja läksime pakkima. Koolisaalis ootas meid suured kilekotid kasutatud riietega. Meile, kes päris teksaseid ja muidu välismaariideid olid ainult teiste seljas näinud, tundus et olime paradiisi lastud. No kus me siis jagasime. Täiesti ilma igasuguse piinlikustundeta toppisime endale kotid asju täis. Ühel klassivennal oli mingi 5 õde-venda, temale pakkisime vastavalt vanusele asjad kaasa ja käis vist mitu vahet kodus :))). Kõigist miki ja muude hiirtega pusadest sai mu lemmikuks üks valge puuvillane palmikutega kampsun, mida ma tagant järele piltide peale igal võimalikult juhul endal seljas näen....

1998 aasta lemmikkampsun - must
Esimesel aastal ülikoolis, kui ma olin otsustanud õhust ja armastusest elama hakata, leidsin koolistendi pealt kuulutuse, et suvel saab Saksamaale tööle minna. Panin ka ennast siis kirja ja kuskil kevade poole helistati, et mind oodatakse lõuna Saksamaale restorani ettekandjaks. Igaksjuhuks küsisin veel,et palju siis ikka raha antakse ja sellel aja ja minu "sissetulekute" juures tundus 1000 marka kuus väga ahvatlev pakkumine. Ühesõnaga esimese kuu järel, ma 2 kuuks ainult läksingi, võtsin oma 1000 marka ja sõitsin lähimasse suuremasse linna sisseoste tegema. Sealt ma leidsingi muu hulgas ühe musta kapuutsiga kampsuni, mis jälle paar aastat enamuse mu piltide peal seljas on.

2002 aasta lemmikkampsun - valge
Kui ma olin aasta aega pruutkleitide salongis töötanud sõitsime koos ülemusega tööasjus Soome. Muude tegevuste juures jäi meil ka loomulikult aega poodides käia. Leppisime siis poe uksel kokku, et mingi aja pärast saame kokku. Aja pärast kohtudes vaatasime suure üllatusega, et mõlemal on käes hunnik ainult valgeid asju ja jõudsime ühisele järledusele, et ametialane kretinism on meis juba võimust võtnud. Sellest hoolimata sai mul sealt lemmikuks üks valge kampsun, mis siiani vahel, kui mitte öelda päris tihti, seljas on

2006 aasta lemmikkampsun - must
Selle suve algul püüdsime me järjekordselt sõbrannadega Soome osturetkele minna. Vanasti piisas ainult ühise vaba päeva leidmisest. Nüüd aga tähendas see ka vähemalt 3 lapsehoidja leidmist. Kokkuvõttes läks asi päris lihtsalt ja Soomes me olimegi. Laevas tegime veel suured plaanid, et kus me kõik päeva jooksul käia jõuame, kusjuures muuseum oli ka plaanis :))) Lõppes asi sellega, et 90 % ajast veetsime me ühes poes ja kulutasime rohkem kui algul lubanud olime... üllatus, üllatus :)
Mina teadsin kindlasti, et sügisel tuleb kuhugi oma suur kõht panna ja üllatuslikult oli eelmise raseduse riietusele tekkinud mingi jäädavad plekid, siis mina vahtisin enamus ajast suuri riideid. Täielikult juba lootust kaotamas leidsin, et meesteriided on palju mõnusamad kui need naiste nukuriided, kus minul kõikidel asjadel naba väljas oli. Ja nii ma siis sealt ühe musta lukuga kapmsuniga ka kassa poole kõndisin. Pärast oste demonstreerides üks sõbranna veel ütles, et nii tavalise ostsidki... aga näe, see tavaline meeste kampsun, mis kannab suurusnumbrit S :))) on mul peaaegu igapäev seljas.....

ja kõik need kapmsunid on H&M omad :)))

1 Comments:

Blogger Ingrid said...

Nii lahe. Ja mõtle kui positiivne tunne kogu aeg on, kui jälle pilk su selle aasta kampsuni suurusnumbrile jääb ;-)
Minu tänane kampsun on aastast 2001 ja loomulikult H&Mst. Ja ostku või koogu ma neid muudkui juurde ... vot kohe on selline armas ja kallis ja hästiistuv kamps.

5:30 PM  

Postita kommentaar

<< Home