neljapäev, september 07, 2006

ma käisin kinos...



Kunagi kui ma omale näitlejaharidusega mehe, see tähendab siis Kalle sain, mõtlesin, et ohh kus me nüüd hakkame alles teatris käima. 8 aasta jooksul oleme vist vähem kui 8 korda teatris käinud ja pooled korrad on olnud etendus kus tema sõbrad mängivad. Selle eest meeldib talle kinos käia. Ta on aga selline tavaline kinokülastaja, kes koos minuga siis tavaliselt hollywoodi filme naudib, sest nende teistega on meil samamoodi nagu teatriga.
Ok tegelt talle meeldib teatris käia ja ta on alati nõus tulema, kui ma pilteid ostan. Ükskord on ta isegi ise piletid ostnud. Aga vot see enne piletite ostmine ongi see asi, mille taha meil teatriskäimine kinni kiilub.

Igaljuhul om meil kinoskäik praegu lapse kõrvalt meelelahutus number 1. Tundub, et on kõige lihtsam korraldada ja 2 tundi ei pea kumbki mitte ühtegi sõna ütlema :))))
Niimoodi ma olen siis mõelnud, et äkki peaks kirja ka panema, nagu nüüd viimasel aja inimestel kombeks on, et mida ma siis vaatasin....
Ja siin siis minu teine blogi

Ma muidugi optimistlikult arvasin, et ma ikka jõuan ja viitsin telekast või varem nähtud filme ka kirja panna, aga noh.... unistada ju võib.

Ja piletid hoian ma ka kõik alles :)))) ja mõnikord või siis päris tihti käin ma üksi kinos. Kino on minu meelest üks selline koht, kus võib vabalt üksi ka käia, vähemalt mina küll võin :)))

2 Comments:

Blogger Krentu said...

Kui ma teeksin oma blogisse samateemalise sissekande, siis ma paneksin ainult pealkirja ja viite Sinu jutule. Ja mõngingad korrektuurid (mehe nimi, amet). Mis mõttega ikka kahte ühesugust juttu kirjutada :)

7:53 AM  
Blogger Krentu said...

Seda ka, et ma päriselt olen ka praegu üleval, siis natuke enne kaheksat HOMMIKUL :) Ja mitte et veel üleval vaid juba :)

7:55 AM  

Postita kommentaar

<< Home