reede, jaanuar 20, 2006

minu oma

aeg läheb ikka nii kiiresti ja kuidas sa veel aega peatada saad, kui teha üks pilt... või mitu.
Meie tegime mitu...







tegelikult ma mitu päeva hoidsin seda omale, sest eputada ju ei sobi :)))... aga keegi peale minu ei peagi ju meid imetlema...
Ketlin on minule kõige kallim ja ma ju võin kasvõi iga päev 10 pilti temast üles riputada...
Pildid ise on tehtud suvel, siis kui Ketlin oli 8-kuune ja tädi Krinsli tegi... mina tegin nüüd need lihtsalt natuke teistsuguseks ;)

1 Comments:

Blogger mmmandme said...

Aeg ruttab... teod - mida tagasi ei saa...pilk tehtule - toob hinge rõõmu...samas veidi kurvastust, et kõik see kaunis on juba möödas...
samas oleme ju õnnelikud, kuna näeme,,,
pisike kasvades aina rõõmu teeb ning see annab palju enargiat meile uuteks tegemisteks!

Olge sama armsad edasi!

1:35 PM  

Postita kommentaar

<< Home