reede, detsember 30, 2005

käsitöö ;)

Innustatuna (lahe sõna :)) teiste blogide lugemisest, mõtlesin ka kirjutada...
ja kaks teemat jäi sõelale : minu käsitöö ja miks ma ei tee käsitööd

Tegelt ma seda teist teemat ei saaks valida, sest mul on isegi kõrgharidus kästiöö tegemises ;)... ja ma ikka teen koguaeg midagi

Aga esimese teema jaoks on minu tegemisi natuke vähe ;)... ahh.. tegelt ei ole ;)
Sellel aastal:
1. Ketlinile ma heegeldasin suvel 2 mütsi
2. Ketlin on saanud vähemalt 2 kampsunit (kusjuures mõlemad on juba väikseks jäänud)
3. Ketlin sai uue salli (ma ise käin sellega, aga ärge talle öelge)
4. Ma olen mitu korda kangapoes käinud
5. Ma tegin ju ometi lõputöö ;)
6. Mul on suured mõtted....

Ja siin on üks näide minu minu kästiööst :)

3 Comments:

Blogger maris said...

kas Ketlin neid alumisi riiuleid ei tühjenda?

9:20 PM  
Blogger Marje said...

Ja unustasid rääkimata, mida kõike veel Ketlini sõbrannad ja sõbrad on sinu näputöö tulemusena saanud;) Meie näiteks saime päkamütsi (hästi nummi) ja suure päevalille kott-tooli. P.S. see asi on nüüd üks meie lapse lemmik kohti, kus saab piku-piku teha:)

12:20 PM  
Blogger krista said...

ohh ma nii tagasihoidlik ;)

aga riiuli kohta ... ma panen talle sinna alumistele riiulitele neid asju lisaks mida ta tohib kiskuda ;) aga tegelt ta ei ole üldse kiskuja tüüp :)

12:52 PM  

Postita kommentaar

<< Home