teisipäev, jaanuar 17, 2006

inimesed minu pildi peal

Mulle meeldib pilti teha. Ja mulle meeldib õppida. Viimasel ajal ma siis püüan neid kahte asja kokku panna.
Näiteks ma õpin nii, et jälgin kuidas teised inimesed pilti teevad ;) Põhiliselt ma jälgin kuidas Annika teeb ja nii ongi meil Ketlinist ja tema sõbrannadest palju ja ilusaid pilte.
Ja kui ma ei õpi, siis ma käin teistel inimestel fotokaga järgi ja mulle meeldib:

- pildistada inimesi
- pildistada ainult inimesi
- pildistada inimesi siis, kui nad ei poseeri

Kui sa oled, aga suurte inimestega koos väikses ruumis, on päris raske teha nägu... ei märka... üldse ei märka...
aga noh... mõnikord õnnestub ka...
Näiteks ma käisin oma sõbranna mehe juubelil ja nägin seal asju nii.....


sünnipäevalaps on igatahes väga uhke oma pere üle


inimesed võivad olla nii ilusad, kui keegi neid ei vaata


samas ka teisi naerma ajada


ja lapsi võib ju jäädagi pildistama


tehniliselt ei ole just kiita, aga abielupaar mõistab tavaliselt teineteist sõnadeta ;)


.. ja on muutunud 25 aasta jooksul väga sarnaseks


ja õed räägivadki korraga... hoiab kokku aega, kui juttu on palju ;)

1 Comments:

Blogger maris said...

kuule täitsa nitševoo pildid on sul, tõesti. me siin leevikese isaga vaatasime ja imetlesime. kusjuures, meie oleme fotode suhtes väga kriitilised. (seega on see ikka suur kiitus, ära alahinda seda.)

10:55 AM  

Postita kommentaar

<< Home