esmaspäev, jaanuar 16, 2006

esimene sünnipäev



Kui keegi nüüd arvab, et sünnipäev oli eelmine nädalavahetus, siis see ei olnud nii. Vaadates minu eelmist sissekannet, siis arvata võib, et sünnipäevast on kah juba natuke möödas ;)... Aga see selleks...
Ketlini esimene sünnipäev oli kõige tähtsam sünnipäev tema elus. Kuigi see oli juba kaheteistkümnes...olid need eelmised sellised pisikesed... alati küll tordiga, aga ikkagi!
Esimene sünnipäev toimus meil pühapäeval ja mängutoas. Meil on küll piisavalt lapsesõbralik kodu, aga niipalju mürgeldajaid mahub ikkagi ainult mujale ;)
Sünnipäev nagu sünnipäev ikka, klouni ei olnud, aga kõik sõbrad ja sugulased olid küll.
Et Ketlinile pärast rääkida, nii nagu asi oli, siis ma panen kirja külalised ja kingitused:

vanaema ja vanaisa (minu vanemad)- esimesed kingad, mille Ketlin ise valis!
mammaa ja pappaa (Kalle vanemad) - esimese päris nuku, mis karbist välja võeti alles kuu aega hiljem
Markus ja Rasmus ja Kirti ja Kaido (minu vend ja tema pere) - "imelised" film, sest see oli sellel hetkel vaieldamatult Markuse lemmikfilm ja alati on ju hea kinkida midagi mis endale väga meeldib!
laps kõhus ja Marko ja Triin (minu vend ja tema pere) - kanaraamat! Kanaraamat, mis muneb väikseid muna raamatuid! Siiamaani on üks Ketlini lemmikraamatuid
Karl ja Oskar ja Sille ja Toomas (Kalle õde ja tema pere)
laps kõhus ja Andreas ja Pille ja Endre (Kalle õde ja tema pere) - õed olid kambas nuku kinkimisel - sest tegu oli ikka suure nukuga ;)

Rohkem sugulasi ei olnud! Tegelikult sohkem sugulasi ka pole ... veel... ;)

Andreas ja Markus ja Annely ja Aivo (minu klassiõde ja tema pere) - "jääaeg" film - esimene eesti keelne päris multikas, mida mina ja Kalle kinos vaatamas käisime... filmist lause peitusemänguks: kus on beebi... siin on beebi ... on üks Ketlini lemmikmäng siiamaani! ja Ketlini esimene potilill!
Maibrit ja Eveli (Ketlini ristiema ja minu sõbranna ja tema pere... ristiema mees on ka muidu olemas, aga sünnipäeval teda polnud) - Eveli õmmeldud pluus ja püksid ja kingakinkekaart - et siis saaks olla nagu preili!
Helena (minu sõbranna, tal ei ole veel peret) - jõuluraamat, kust pärit luuletuse kirjutasime meie pere jõulukaartidele
Margared ja Krinsli (minu sõbranna ja tema pere ... mehe kohta on sama jutt mis ristiemalgi) - "kleit" mille saab seina peale siputada, riidepuu, mis ripub juba seinapeal ja spetsiomm tellimus - sünnipäevatort! mmmmmmmmm minu lemmik!!!!
Grete Helena ja Marje (minu sõbranna ja tema pere ... mehe kohta sama jutt) - staarialbum - Ketlini oma fotoalbum, mida võib alati vaadata - ja loomaraamat

Sünnipäevale ei jõudnud onu Dave oma perega ja Ingrid oma perega... aga sellest juba teine kord.

Mulle meeldis, Kallele meeldis ja Ketlinile ka meeldis!
Ootame järgmist

4 Comments:

Blogger Marje said...

Meile ka meeldis ja ootame järgmist:)

3:05 PM  
Blogger maris said...

millises mängutoas pidu toimus? meie kavandame just ka sarnast üritust, kuu on küll veel aega. aga eks selliseid suuri pidusid tuleb ikka tükk aega ette planeerida.

10:59 PM  
Blogger krista said...

meie pidasime Trallitoas Mustamäel ja meile see koht väga meeldis!
Kusjuures kuu aega enne, kui mina hakkasin kohta otsima olid paljud kohad juba kinni :)

12:10 PM  
Blogger maris said...

novot seepärast me siin rabelemegi.

1:01 PM  

Postita kommentaar

<< Home