pühapäev, jaanuar 22, 2006

Kalle uus elu

Lugesin just Leevikese isast ja kohe ei saa kirjutamata jätta Ketlini isast.

Kallel hakkab pidevalt uus elu. Siis ta otsustab süüa tervislikult, teha sporti, ja süüa tervislikult ja teha sporti (meelega kirjutasin mitu korda... et rõhutada olulist)... jne.
Alati algab uus elu suure entusiasmiga... Hoomikul vara minnakse jooksma... olgu või väljas -20 kraadi. Lõuatõmbamise jaoks pani meie töömees ühe uue elu alguses õue isegi toru.
Siis tuleb võimlemine. Ükskord olen näinud isegi kätekõverdamise harjutamist, mis pidi viima 100 järjestikuse kõverdamiseni...
Ja ükskord uues elus käis kogu asja juurde karastamine! See pidi eriti kasulik olema... aga kahjuks (või õnneks) ainult ükskord seda juhtuski.

Pärast võimlemist tuleb söömine. Uue elu alguses sobivad selleks kõige paremini porgandid, õunad ja maitsestamata jogurt.
Mõnes uues elus otsustab ta esimesed kolm päeva liha mitte süüa... siis pean mina mõistev olema ja taimetoitu tegema!

Uus elu, aga muutub õige pea tavaliseks eluks... ja tavalises elus Kallel ei ole aega hommikuti joosta... sest magada on nii mõnus! Lõuga tõmmata..... sest õues on ju niiii külm!
Hommikuti porgandit süüa... sest palju paremaid asju süüa ja punktiks on keegi jälle!!!!!! komme ja küpsiseid laua peale ostnud.... (ok! ostsin mina... aga üks tahtejõuline inimene ei lase ennast ju sellest häirida)
Ja üks mõnus liharull sobib teisipäev lõunaks väga hästi....

Nii siis Kalle elu veerebki... paar korda aastas hakkab uus elu!... mis tavalise elu rööpast välja lööb...aga, see läheb mööda.

4 Comments:

Blogger Krentu said...

tuleb mullegi tuttav ette:)

7:31 PM  
Blogger krista said...

ise kommenteerin ka.... kuna Kalle on siin hetkel uue ja vana elu vahel... siis käis just küsimas, et kas ta võiks veel natuke midagi süüa... näiteks õuna või jäätist? :))))

9:43 PM  
Blogger maris said...

kas ta peab alati luba küsima kui tahab õuna haugata?

10:32 PM  
Blogger Marje said...

Kalle on täitsa natuke palju minu moodi... mul on olnud ka aegu, kus pidevalt (loe - iga esmaspäev, iga kuu esimene päev jne) algab uus elu. Minu uus elu on tavaliselt samuti seotud kas kaalujälgimise või trenni tegemise alustamisega. Aga ükskord ma isegi sain niimoodi suitsetamisest lahti..nüüd on mitte suitsetamisest saanud juba vana elu, sest palju aega on mööda läinud:) ja praegu on mul ka uus elu, mis sisaldab 48% tervislikku toitumist ja 23% trenni... see algas 28.dets 2005 ja hetkel veel kestab... loodan, et sellest saab ka kunagi vana elu;)

3:41 PM  

Postita kommentaar

<< Home