reede, detsember 09, 2005

lugemine.

mulle meeldib lugeda. Ja lugemine on kohe kindlasti üks asi, millest ma puudust tunnen. Sellisest lugemisest, et võtad raamatu kätte ja hakkad lugema ja loed nii kaua kui tahad ja see järel võid magada nii kaua kui tahad :)))

Igatahes on mul järgmine suvi kindel plaan sõita kaheks päevaks metsa lugema :)

Aga nüüd ma loen internetti ;)... see on ka päris huvitav raamat. Nii palju emotsioone ;)... eriti perekooli leheküljel. Pikapeale muutuvad need aga päris tüütavaks.... ja nii ma siis leidsingi (ja utsitasin teisigi)... et lahedad inimesed võiksid ise oma "perekoolid" teha.

Nüüd siis möödubki minu põhiline aeg arvuti taga (mida on järjest vähem) sõbrannade "perelugusid" lugedes ... ja mulle väga meeldib! Ausõna!
Ja ma olen kohe pettunud, kui mitu päeva ei ole keegi kirjutanud.....

mii et kui keegi tahab mulle head meelt valmistada... kirjutage üks lugu :)

4 Comments:

Blogger Kajakas said...

perekool ammendab jah ennast suht kiiresti :)
ma ka ei satu sinna enam üldse, mujal on põnevam :)

8:13 PM  
Blogger maris said...

kas teie olete ka omavahel tuttavad? küll see maailm on ikka.........

10:44 PM  
Blogger krista said...

kahjuks veel ei ole ;)... aga nagu näha oleme me siin kuskil vahepeal ... Krentu kuulub ka kampa

2:51 PM  
Blogger Marje said...

Ja see blogimine (eriti teiste omade luegmine) närib kõvasti aega.... läheks siis magama, aga ei...vaja ikka veel natuke lugeda...:D

12:55 AM  

Postita kommentaar

<< Home