neljapäev, november 10, 2005

teised lapsed

Terve meie elu seisneb võrdlemises. mis on parem, mis on ilusam, maitsvam, kes mida oskab, kui hästi oskab jne.
Mõnikord on see käega katsutav mõõdupuu, aga mõnikord on see mingi müstiline keegi teine.
Nii saavadki oma lapse võrdluseks "teised lapsed"

Teised lapsed selles vanuses oskasid teha juba seda
Teised lapsed magavad öö läbi
Teised lapsed söövad ilusti tükkide püreed
Teised lapsed käivad küll juba potil
Teised lapsed....
Teised lapsed....

Kui ma ei teaks, et on olemas mingid teised lapsed, siis ma arvaks et see peabki nii olema, et....

minu laps ei jookse veel ringi
minu laps sööb öösel vähemalt 3 korda (see on meie miinimumi rekord )
minu laps ei võta tükkidega püreed suu sissegi
minu laps on ükskord teinud kogemata pissi potti ja 5 korda põrandale ;)

ma ei tunne neid teisi lapsi, sest kõik meie tuttavad lapsed on suuremas osas nagu meie laps.



need ei ole teised lapsed ;)

3 Comments:

Blogger Krentu said...

Mul oli alguses ka nats see kiiks, et näe, tema juba nii vanalt pööras, aga minu laps mitte. Aga siis mu ema ütles mulle nagu muuseas, et tema pole eladeski sellise asja pärast muretsenud ega üldse sellele tähelepanu pööraanud. Ja see tõi mulle ka mõistuse pähe, ma ei võrdle oma last kellegagi! Sest ta on võrreldamatu (nothing compares to you:)) )

11:43 PM  
Blogger Terje said...

Mul on see teine laps. Magab öö läbi :)Pööramistest ja tükkidega püreedest veel ei tea.

11:44 AM  
Blogger Marje said...

Ja kui sa oma last võrdled nüüd paar nädalat hiljem nende teiste lastega, siis võid üllatusega märgata, et sinu laps on ka nüüd teine;)

2:52 PM  

Postita kommentaar

<< Home