kolmapäev, november 09, 2005

mida saab teha?


Ketlinil oli eile viimane "tite sünnipäev" ja kusjuures ilma tordita.
Ma võin julgelt öelda, et ma pole elu sees ühe aasta jooksul nii paju torti söönud. Samas pole ma ka elu sees ühe aasta jooksul nii palju kaalust alla võtnud ;)

Need 2 väidet muidu tavaliselt välistavad üksteist, aga näe... imetamine teeb meie peres küll imet .

Aga ma tahtsin rääkida üldse ühest teisest asjast.....

Igalpool räägitakse ja kirjutatakse lapsehoolduspuhkusest. Rõhk sõna viimasel poolel ;). Ma siis hakkasin ka mõtlem, et on ta siis nagu puhkus või ei ole.
Ja kuidas kõige parem oleks seda teada saada, kui tuleb + ja - kirja panna.

Küsimus: mida ma sain lapse esimese eluaasta jooksul lapse kõrvalt teha?
Mul ei ole lapsehoidjat, aga on väga lahe ja abivalmis mees ning tööl käiv ema.

1. kirjutada valmis ja kaitsta ülikooli lõputöö
2. käia lapsega võimlemas, ujumas ja nüüd veel loovustoas ka
3. käia esimene pool aasta ise trennis (siis sai tahtmine otsa)
4. ohjeldamatult jututada teiste emade-sõbrannadega
5. käia lapsega külas ja võtta ise külalisi vastu sõltumata kellaajast ja nädalapäevast
6. käia soojamaa reisil
7. teha üks kümmekond ühe päevast väljasõitu
8. kududa ja heegeldada
9. teha vähemalt 1000 pilti ;)
10. lugeda läbi vähemalt 50 ajakirja aasta jooksul
11. ja käia edasi koolis (mitte küll nii palju kui tahaks, aga kindlasti rohkem kui töö kõrvalt viitsiks)
12. imeda tolmuimejaga tolmu kasvõi 3X päevas
13. käia poes, siis kui tahan ja peaaegu nii kaua kui tahan
14. mitte ükski hommik ärgata kella peale üles ega liiga vara
15. käa väljas söömas nii tihti kui tahan ja kus tahan
16. käia iga kuu vähemalt 1 korra kinos ja paar korda aastas teatris
17. süüa mitu korda kuus torti ;)

ja nüüd siis asjad mida ma teha ei saanud :)

1. minna magama siis kui tahan
2. magada terve öö järjest
3. lugeda raamatut nii kaua kui ma tahan
4. üldse lugeda raamatut, mis tahaks et saaks süveneda
5. õmmelda (sest peedal on kõige mõnusam asi ning niidi- ja riidejupid lausa ronivad ise suhu)
6. minna üksinda kodust ära terveks päevaks
7. päevitada seal kus on vesi lähedal ;)


ok.... ma ütlen ausalt, et ma võin neid miinuseid siin veel juurde mõelda, aga plusse jääb ikka rohkem.

Nii et positiivselt mõeldes on mina olen saanud küll saanud rohkem puhata, kui kunagi varem :))))
aga mul laps praegu magab kah..... võib-olla ma pärast viie tunnist mängu-rngi temaga arvaks teistmoodi.