pühapäev, november 06, 2005

väike test mehele


oleme varsti 8 aastat tuttavad olnud ja tundus õige aeg teha mehele väike test :)))))

mis on mu jalanumber? 39... õige vastus 38 ;)
mis on mu suurusnumber? polnud üldse õrna aimugi, mis skaalal ta arvama peaks... igaks juhuks pakkus 50 :))).... õige vastus 36..38
mis on mu rinnahoidja number?... küsimusele kas peab ütlema nubreid või tähti pakkus ühe keskmise tähe... näiteks D....... õige vastus 75B

Väike Ketlin kes on praegu 72 cm pikk, kaalus eelmine nädal 9300g ja kellel on saapad suuruses 19.... sai issi käest järgmised numbrid:

pikkus 70 millegagi... näiteks 79
kannab riideid number 60 :)))))) (riided on pikkuse järgi, aga seda ta ei teadnud)
ja jalanõu numbriks pakkus kõige pealt 4... siis kui ma hakkasin naerma, parandas selle 12.

Aga ta armastab mind sellegi poolest... vähemalt hommikul ta nii ütles ;)

ahjaaa... lemmiklille kohta ütles, et kui mul see oleks, siis ta äkki teaks mis see on ja siis ta ostaks ka neid :))))