laupäev, november 26, 2005

minu mees.....


Eile õhtul pidi Kalle "tööpäev" lõppema kell 1 öösel... ise ta ütles, et noh tund aega sõidame ka... siis kell 2 olen kodus.
Kell 3 ma helistasin talle, et kaugel te siis olete ja vastus oli selline.............

"Me oleme siin Johni garaazis, tal on kruustangid ja me teeme naelu konksudeks. Siin on küll täitsa pime, aga me mõtlesime, ahhh mis siis, me teeme kohe ära"

Hommikul vaatas imetlevalt oma käsi ja ütles

"ohh, mul on täitsa ehitaja käed"

ja kokkuvõttes, käis ta eelmine nädal elektrikaablit maasse panemas. Kuulas poemüüja ja mu elektrikust onu juhendid ära ja läks "asja ära tegema"

Nendele kes mu meest ei tunne, teadmiseks, et meil muidu käib töömees nagi ka seina panemas, sest Kalle pandud nagi kukkus lihtsalt alla ;)... ja tema töö on kaugel igasugu tehnikast ja muust "meeste tööst"

ja praegu püüab ta kuuris oma konksuks tehtud naelu seinale lüüa :)))))... peaks minema salaja pilti tegema...