laupäev, november 26, 2005

kinost

nii raske on nii olla, kui tahad midagi ja ei saa :(
ja tegelt on jutt mõnes mõttes ju täiesti ebaolulisest asjast.... nimelt KINOST :)

aga mulle niiiiii meeldib kinos käia. Kinos filmi vaatamine on hoopis teistmoodi kui kodus... sa lähed nagu täiesti sinna sisse ja film haarab kõik su mõtted ja teod (liikumisvabadus ju suht piiratud)
Ja nüüd ma siis lasen Pöffil endast mööd minna...........

järgmine kord äkki saab.

1. eelmine aasta Pöffile ma ostsin pilteid enne sünnitustähtajaks ja peale.... noh kõigil läheb ju üle :)... ja samas oli nagu väikseks testiks ka, et mitut filmi ma siis päriselt näen :)... 2 jäi nägemata

2. hoidsin alles kõik 2004 aasta kinopiletid. Meie väike pere jättis CCP-sse umbes 7000 krooni..... võite nüüd ise kokku lugeda mitut filmi me vaatasime

3. Õnneks on on minu jaoks välja mõeldud beebikino. Ja õnneks on Ketlin olnud nii hea laps, et temaga koos saab filme vaadata.
Kahjuks on see kino ainult 1 kord kuus ja kahjuks ei näidata siis tihti minu lemmikfilme... või näidatakse filmi, mida ma muidu üldse vaatama ei lähekski....

4. kui minu töö oleks filmide vaatamine, siis ma oleks oma eluga ikka väga rahul